Kariera w Resideo!

O nas
Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.
Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.
Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.

Dlaczego warto z nami pracować?
W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wsparcie w okresie wdrożenia (onboarding)
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet sportowy
- przyjazną atmosferę i zgrany zespół doświadczonych profesjonalistów
- konkurencyjne wynagrodzenie
- ciekawą i zróżnicowaną pracę na samodzielnym stanowisku specjalistycznym
- możliwość zdobycia doświadczenia
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

Specjalistka/-ta ds. najmu (Poznań)
Twój zakres obowiązków
- Identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz zewnętrznych Klientów Spółki
- Promocja usługi zarządzania najmem
- Prezentacja ofert na zarządzanie najmem oraz pośrednictwo w sprzedaży / najmie
- Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości
- Przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu
- Kompletacja dokumentacji przejętej nieruchomości, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych
- Kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości
- Opracowanie strategii poszukiwania najemcy
- Ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy
- Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości
- Windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości
Nasze wymagania
- Wyższe wykształcenie
- Mile widziane doświadczenie 2 lata w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat.B, własny samochód
Wymagane cechy kandydata:
- Komunikatywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Uczciwość, rzetelność
Co oferujemy:
- Umowa o pracę / umowa zlecenie w firmie o ustabilizowanej pozycji
- Samodzielność w działaniu
- Wsparcie w okresie wdrożenia (onboarding)
- Szkolenia z dziedziny najmu i pracy z klientem
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Ubezpieczenie na życie
- Opieka medyczna
Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko Księgowa/Księgowy poprzez przesłanie dokumentów na adres mailowy: j.lucka@resideo-zarzadzanie.pl
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Księgowa / Księgowy (Poznań)
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie ewidencji księgowej Wspólnot Mieszkaniowych
- naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali, funduszy remontowych, opłat za wywóz nieczystości stałych
- księgowanie faktur zakupu, dokonywanie płatności
- przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych
- kontrolowanie przychodów i kosztów
- księgowanie wyciągów bankowych
- monitorowanie płatności i prowadzenie windykacji
- rozliczenia mediów
- dokonywanie aktualizacji danych członków Wspólnot Mieszkaniowych, dokonywanie rozliczeń przy zmianach właścicielskich
- bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji w sprawach związanych z opłatami, wydawanie zaświadczeń
- sporządzanie deklaracji podatkowych
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
- biegłość w obsłudze programu Ms Office, w szczególności Excel
- wysokie umiejętności analityczno-zarządcze oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność
Mile widziane
- doświadczenie w biurze rachunkowym
- doświadczenie w pracy w księgowości Wspólnot Mieszkaniowych
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- szkolenia
- niezbędne narzędzia pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie
- ciekawą i odpowiedzialną pracę na samodzielnym stanowisku specjalistycznym
- przyjazną atmosferę i zgrany zespół doświadczonych profesjonalistów
- spotkania integracyjne
- praca od zaraz
Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko Księgowa/Księgowy poprzez przesłanie dokumentów na adres mailowy: j.lucka@resideo-zarzadzanie.pl
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Ciebie stanowisko, możesz przesłać zgłoszenie rekrutacyjne na adres: j.lucka@resideo-zarzadzanie.pl, co umożliwi nam wykorzystanie Twoich dokumentów w przyszłych rekrutacjach.
Prosimy o wpisanie odpowiedniej zgody w swojej aplikacji.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?
POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH
Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.