Kariera w Resideo!
O nas
Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.
Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.
Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.
Dlaczego warto z nami pracować?
W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wsparcie w okresie wdrożenia (onboarding)
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet sportowy
- przyjazną atmosferę i zgrany zespół doświadczonych profesjonalistów
- konkurencyjne wynagrodzenie
- ciekawą i zróżnicowaną pracę na samodzielnym stanowisku specjalistycznym
- możliwość zdobycia doświadczenia
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
Zarządca nieruchomości (Poznań, Zalasewo)
Twój zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa wspólnot mieszkaniowych
- stała współpraca z członkami wspólnot mieszkaniowych i z firmami współpracującymi
- monitorowanie stanu technicznego nieruchomości i ich otoczenia, raportowanie nieprawidłowości
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości i książki obiektu budowlanego
- zlecanie obowiązkowych przeglądów i serwisów
- koordynowanie i odbiór prac inwestycyjnych oraz remontowych w ramach obsługiwanych obiektów
- odpowiadanie za czystość, porządek i stan bezpieczeństwa obsługiwanych nieruchomości
- przygotowywanie raportów i analiz oraz dokonywanie rozliczeń związanych z obsługą wspólnot mieszkaniowych
- przygotowywanie projektów planów finansowo-gospodarczych
- współpraca z księgowością wspólnot mieszkaniowych
Nasze wymagania:
- czynne prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód
- gotowość do pracy w terenie
- zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań
- komunikatywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- uczciwość, rzetelność i systematyczność
- mile widziany rok doświadczenia na zbliżonym stanowisku
Podsumowanie
Już wiesz, że praca w Resideo jest właśnie dla Ciebie? A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy i stanowiska?
Zapraszamy do składania aplikacji poprzez przesłanie dokumentów na adres mailowy: j.lucka@resideo-zarzadzanie.pl
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?
POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH
Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.