Zarządzanie i obsługa
inwestycji deweloperskich.
Prowadzimy kompleksową obsługę nieruchomości
będących na etapie realizacyjnym.
Prowadzimy skuteczną i przemyślaną politykę zarządczą dla nieruchomości będących na początkowych etapach powstawania. Odciążamy inwestorów z obowiązków związanych z rozpoczęciem użytkowania mieszkań przez nowych właścicieli.
Dobre zarządzanie
od samego początku.
Wiemy jak istotną rolę w początkowym okresie istnienia nieruchomości ma do odegrania jej zarządca i jak podejmowane w tym okresie decyzje rzutować będą na funkcjonowanie wspólnoty w przyszłości.
W obliczu tej wiedzy, działamy w sposób strategiczny i w pełnej kooperacji z deweloperem.
Czynności początkowe
W początkowym etapie współpracy do naszych obowiązków należeć będzie skrupulatne przygotowanie umów na obsługę nieruchomości oraz dalsze dbanie o ich właściwą realizację.
Przekazanie mieszkania
Według życzenia uczestniczymy w odbiorach lokali, przekazując na nich autorskie Vademecum Mieszkańca z danymi kontaktowymi do zarządcy oraz podstawowymi zasadami funkcjonowania wspólnoty mieszkaniowej. Przygotowujemy i przekazujemy wzory oświadczeń o stanie liczników na dzień aktu notarialnego – do samodzielnego wypełnienia przez właścicieli.
Utworzenie wspólnoty
Po formalizacji pierwszego aktu notarialnego sprzedaży mieszkania dokonujemy rejestracji wspólnoty mieszkaniowej oraz organizujemy pierwsze zebranie wspólnotowe, na którym wspólnota podejmuje niezbędne uchwały porządkowe.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ RESIDEO
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY
NASZE ODPOWIEDZI NA
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jakie działania wchodzą w skład usługi skierowanej do deweloperów?
Przed rozpoczęciem funkcjonowania wspólnoty nasze działania skupiają się na następujących czynnościach:
- przygotowaniu porozumienia z użytkownikami lokali, które regulują zasady i kwoty naliczeń w okresie od odbioru mieszkania do finalizacji formalności notarialnych
- przekazywaniu deweloperowi zestawień, na podstawie których wystawiane są naliczenia opłat ryczałtowych.
Następnie, na kolejnych etapach wykonywane są następujące działania:
- przygotowywane są umowy na obsługę nieruchomości oraz specjalne Vademecum Mieszkańca – dedykowana broszura dla klientów dewelopera z informacjami praktycznymi na temat wspólnoty
- uczestnictwo w odbiorach lokali, podczas których przekazywane są niezbędne dokumenty – w tym oświadczenia ze stanami liczników na dzień aktu notarialnego
- bieżący kontakt z mieszkańcami, w tym przyjmowanie zgłoszeń usterkowych dotyczących części wspólnych oraz lokali
- zaaranżowanie pierwszego spotkania i zawiązanie oraz rejestracja wspólnoty; podjęcie uchwał porządkowych.
Co zyskuję wybierając waszą usługę?
Według opinii naszych dotychczasowych klientów, członkowie naszych wspólnot są szczególnie zadowoleni z dostępności naszej kadry, która służy swoją pomocą przez całą dobę.
Ponadto, nasz nieodpłatny Portal Obsługi Klienta działający w oparciu o uznany system DOM5 zbiera bardzo pozytywne opinie wśród mieszkańców nieruchomości, które mamy pod opieką. Dzięki niemu za pośrednictwem dowolnego urządzenia z połączeniem do internetu możliwe jest kontrolowanie statusu lokalu – w tym wymiana korespondencji z zarządcą, elektroniczne głosowanie nad uchwałami oraz regulowanie zobowiązań poprzez wygodne płatności on-line.
Pełną listę korzyści płynących z wyboru naszych usług znajdziesz powyżej.
Ile kosztuje usługa zarządzania dla dewelopera?
Z racji złożoności i specyfiki usługi nie posiadamy sztywno ustalonego cennika.
Każde zapytanie ofertowe traktujemy indywidualnie, dokonując spersonalizowanej wyceny biorącej pod uwagę potrzeby i oczekiwania konkretnego podmiotu.